اخبار داخلی
شماره: 20535
1394/10/30 - 02:56
آغاز نام نویسی در نخستین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

همزمان با راه اندازی وب سایت نخستین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، نام نویسی از متقاضیان شرکت در این المپیاد آغاز شد.

به گزارش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی این معاونت گفت: با توجه به اتمام مراحل مستندسازی و ابلاغ دستورالعمل این المپیاد با همکاری مسئولان مرتبط در مرکز ملی استعدادهای درخشان، باشگاه پژوهشگران جوان، مرکز سنجش، اداره مدارس متوسطه و مرکز امور انفورماتیک وزارت آموزش و پرورش، مراحل ثبت نام این المپیاد آغاز شد.
امیرعلی حمیدیه افزود: نام نویسی از متقاضیان شرکت در المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از امروز تا پنجم بهمن ماه جاری انجام و صبح روز دوم اسفندماه آزمون المپیاد برگزار می شود.
به گفته وی، وب سایت این المپیاد به آدرس http://azmoon.srttu.edu برای ثبت نام از متقاضیان قابل دسترسی است.
حمیدیه اظهار کرد: این المپیاد با حمایت آموزش و پرورش و نیز ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می شود. این آزمون فاقد محدودیت معدل است و هر دو رشته علوم تجربی و ریاضی فیزیک امکان شرکت در این آزمون را دارند.
وی با اشاره به راه اندازی پایگاه المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی به آدرس isro.isti.ir گفت: جلسه کمیته راهبردی المپیاد دانشجویی درحال تشکیل است و اطلاعات بیشتر در رابطه با بخش دانشجویی المپیاد به زودی اعلام خواهد شد.
پایان مطلب/

 

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved